Umowa SLA gwarantująca poziom świadczenia usług, to dokument, o który powinna zadbać każda nowoczesna firma korzystająca z usług profesjonalnej agencji interaktywnej. Taka umowa jest czymś znacznie więcej niż tylko zapewnieniem, że dostawca w odpowiednim czasie zareaguje na zgłoszenie awarii. To także ochrona wizerunku firmy oraz zabezpieczenie przed utratą zysków. Dlaczego umowa SLA jest tak ważna i co określa?
Standardowa umowa SLA powinna zawierać przede wszystkim czas reakcji i czas naprawy. Ten pierwszy, określa w jakim terminie od zgłoszenia przez klienta awarii, dostawca usług przystąpi do działań pozwalających przywrócić usługę do właściwego stanu. Czas naprawy to z kolei moment, w jakim deklaruje uporanie się z awarią. Oczywiście, podstawowym założeniem umów SLA jest, aby te czasy były jak najkrótsze. Oznacza to, że klient nie będzie musiał oczekiwać w nieskończoność aż ktoś zajmie się jego problemem. Taka umowa gwarantuje możliwość obsłużenia poza kolejką. Umowa powinna określać również w jaki sposób będą zgłaszane problemy (może to być dokonywane poprzez specjalny system) oraz w jaki sposób będzie prowadzony nadzór na stroną.
Umowa SLA to przede wszystkim wsparcie dostawcy usług, dzięki któremu nie zostaniemy w nieprzewidzianej sytuacji pozostawieni sami z problemem. Niedziałający przez kilka godzin lub dni sklep internetowy czy strona, to ryzyko poważnych strat i wydatków dla firmy, a także pogorszenia jej wizerunku. Który użytkownik chciałby korzystać z serwisu lub robić zakupy w sklepie, który jest przez długi czas niedostępny? Inwestując w umowę SLA można temu łatwo zapobiec.
W przypadku umów SLA ważna jest nie tylko sama deklaracja szybkiej reakcji i naprawy, ale również nadzór nad usługą. Warto więc skorzystać z oferty profesjonalnych i odpowiedzialnych firm jak Agencja Interaktywna Argonium. Klienci otrzymują w tym przypadku również hosting, który umożliwia bieżące monitorowanie poprawności działania systemu, przez co wszelkie błędy i nieprawidłowości mogą zostać wykryte zanim dojdzie do poważnej awarii.
2020-04-15 09:31:32
Adres IP:
*.*.*.55
2020-04-14 19:04:15
Adres IP:
*.*.*.89
2020-04-14 15:33:52
Adres IP:
*.*.*.23
2020-03-07 07:56:19
Adres IP:
*.*.*.97
2019-10-26 07:15:26
Adres IP:
*.*.*.119
2019-10-05 07:53:08
Adres IP:
*.*.*.80
2019-04-28 23:11:41
Adres IP:
*.*.*.40
2019-01-09 04:35:59
Adres IP:
*.*.*.185
2018-11-27 07:43:08
Adres IP:
*.*.*.74
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy
2021-09-03 09:21:40
Adres IP:
*.*.*.65